عمومی

1 - آيا صندلي هاي نيلپر با رنگ ها و روکش هايي غيراز نمونه هاي موجود در کاتالوگ توليد مي شود؟

بله، با تاييد روکش توسط واحد کنترل کيفيت نيلپر امکان توليد مبلمان نيلپر با روکش مورد نظر مشتري وجود دارد است.

2 - آيا به قيمت هاي درج شده در سايت يا ليست قيمت ،درصدي اضافه مي گردد؟

طبق قانون مالياتي سال 1393 به قيمت هاي درج شده در سايت و ليست قيمت مصوب، 8% ماليات بر ارزش افزوده اضافه مي گردد که پرداخت آن بر عهده مشتري مي باشد.

 

 

3 - آيا سرويس محصولات در محل مورد نظر مشتري صورت مي پذيرد؟

در محدوده شهر تهران سرويس در محل مورد نظر مشتري صورت مي پذيرد. خارج از محدوده شهر تهران با هماهنگي سازمان خدمات پس از فروش اقدامات لازم انجام مي شود. در شهرستان ها با تماس با نزديک ترين نمايندگي فروش، خدمات پس از فروش ارائه مي گردد.

4 - آيا صندلي هاي کپي برداري شده با مارک هاي مشابه تحت پوشش خدمات پس از فروش نيلپرمي باشند؟

خير، صندلي هاي کپي برداري شده با نام هاي مشابه، هيچ گونه ارتباطي با نيلپر ندارند. سرويس و خدمات پس از فروش فقط به محصولات نيلپر تعلق مي گيرد.

5 - به منظور بهره مندي از سرويس خدمات پس از فروش شرکت نيلپر چه اقدامي بايد انجام داد؟

جهت استفاده از خدمات پس از فروش شرکت نيلپر در استان تهران با شماره تلفن 02182751 تماس برقرار حاصل فرمائيد . در ساير شهر هاي کشور جهت بهره گيري از سرويس خدمات پس از فروش ، با نزديکترين نماينده شرکت نيلپر تماس حاصل فرمائيد

جواب خود را در سوالات بالا پیدا نکردید ؟ بپرسید

تمامی حقوق این سایت برای شرکت نیلپر محفوظ است.