ادامه مطلب

ادامه مطلب

نکاتی درباره خرید مبلمان اداری مدرن

خرید مبلمان و وسایل اداری نیاز به برنامه‌ریزی و تصمیم‌گیری دارد. انتخاب مبلمان اشتباه بر کسب و کار شما و بهره‌وری کارمندانتان تأثیر منفی می‌گذارد. بنابراین پیشنهاد می‌کنیم نکاتی را که در اینجا آورده‌ایم مطالعه کنید تا موقع خرید مبلمان اداری مدرن برای دفتر کارتان بدانید دقیقاً به چه چیزی نیاز دارید.

مبلمان اداری مدرن

راحتی را در اولویت قرار دهید

شما برای بهره‌وری بیشتر به میز و صندلی راحت و ارگونومیک نیاز دارید. بعضی از افراد موقع خرید فقط به ظاهر و استایل مبلمان و وسایل نگاه می‌کنند بدون اینکه به موارد عمیق‌تری فکر کنند. پس با نگاه دقیق به جنبه‌ راحتی مبلمان اداری از مرتکب شدن این اشتباه خودداری کنید.

 به یاد داشته باشید داشتن دفتر کاری زیبا، وقتی کارمندان در آن بهره‌وری نداشته باشند، ‌بی‌فایده است. بنابراین همیشه قبل از خرید مبلمان اداری حتماً آن‌ها را تست کنید. ده دقیقه روی صندلی‌ها بنشینید و سطح راحتی آن‌ها را ارزیابی کنید.

 دسته‌ها، پشتی، پایه‌ها و نشیمن‌گاه را چک کنید تا مطمئن شوید درست کار می‌کند و راحت است یا نه. کار مشابهی را درباره میزها هم انجام دهید. مثلاً سعی کنید پشت آن بنشینید و بنویسید، دست‌هایتان را به راحتی روی آن قرار دهید و... .

رنگ مبلمان اداری مدرن

توجه به رنگ مبلمان اداری ضروری است چراکه ارتباط مستقیمی با میزان بهروه‌وری و موفقیت کارمندان دارد. رنگ‌های سرد مثل آبی یا خاکستری برای فضاهای اداری مناسب‌ترین رنگ‌ها هستند.

 رنگ آبی به افراد برای کار کردن انگیزه می‌دهد. در عین حال می‌توانید کمی رنگ نارنجی هم به برخی جاها اضافه کنید تا به فضا مقداری روح و تعادل بدهد.

آبی همچنین احساس اعتماد و تمایل به معاشرت و همکاری را افزایش می‌دهد و آرامش‌بخش است که برای کاستن از تنش فضاهای کاری مناسب است. رنگ‌های دیگری که می‌توانید استفاده کنید، خاکستری، زرد، قرمز و سبز است.

کاربردی بودن

توجه به کاربرد مبلمان اداری بر ظاهر آن ارجح است. شاید به دفتر کاری بروید که ظاهرش عالی باشد، مثلاً یک صندلی زیبای سبز روشن یا میز بنفش داشته باشد. اما دفتر شما می‌تواند یا ظاهری استاندارد کارایی بهتری داشته باشد.

آنچه نیاز دارید مبلمانی است که کارکرد لازم را به شما ارائه دهد و در روند کار شما و کارمندانتان خللی وارد نکند. همچنین مکانی که قرار است مبلمان اداری مدرن خود را در آن قرار دهید مهم است. با انتخاب مبلمانی که بیشترین فضای خالی را برای رفت و آمد بین آن‌ها به شما بدهد، فضایتان را افزایش دهید.

درهم برهمی را به حداقل برسانید

دفتر کار تمیز و منظم فاکتور مهمی برای بهروه‌وری کارمندان است. این موضوع باعث می‌شود مغز شما به خوبی کار کند و متمرکز بماند. بنابراین مطمئن شوید مبلمان اداری مدرن شما چنین مشخصه‌ای را دارا باشد؛ به این معنی که باید فضای کافی برای وسایل اداری شما داشته باشد.

مثلاً یک میز باید کشوها و قفسه‌هایی داشته باشد که بتوانید وسایلی را که به طور مداوم به آن‌ها نیاز دارید در آنجا بگذارید. این فضاها سطح روی میز شما را خلوت می‌کند و باعث می‌شود، موقع نوشتن یا کار با لپ‌تاپ بهره‌وری شما افزایش یابد.

مبلمان اداری نیلپر سال‌هاست که آزمون خود را در بازار با موفقیت پشت‌سر گذاشته است. برای نگاهی به تنوع آن به صفحه محصولات اداری نیلپر بروید.

 

 


 

طراحی سایت طراحی سایت طراحی سایت طراحی سایت